Sil'fer escreveu: 23 Jul 2025, Qua, 00:12
the resistancia drop needs to be reviewed...I say this with full conviction that something is wrong with the drop rate on this server, a lot of meseta and many common healing items *green drop regardless of the level. I thought this was due to my ID, but it's not I am currently playing on another server and confirmed this unfortunately
Oi Silfer.
Revisei a configuração do servidor e a tabela de raros do v3.
Não tinha nada de errado.
Mas fiz uma mudança no modo do drop pra você testar se faz alguma diferença.
Se você voltar a jogar aqui, me diga se percebeu alguma diferença.
If I play here again? Of course, I will play here this is my home @onion5@ I feel comfortable playing at the resistencia and I have already said that I will test the drop now. @onion29@
Now it's a normal drop similar to offline mode before it was only dropping green items and mesetas as mentioned Now I see a variety, thank you nice job
Sil'fer escreveu: 25 Jul 2025, Sex, 01:34
Now it's a normal drop similar to offline mode before it was only dropping green items and mesetas as mentioned Now I see a variety, thank you nice job
Isso mesmo.
Coloquei o v3 como padrão no modo de drop do client.
Não foi grande coisa, só uma mudança de configuração simples.
Gostaria de entender porque o drop fica esquisito no modo de drop do servidor.
Driger escreveu: 26 Jul 2025, Sáb, 06:44
Entao pq a pessoa jogaria online se o drop eh identico ao do console e os monstros mais fortes. Sendo q offline o drop do RR e PGF sao 0.
Esperança de jogar com alguém que torne o jogo mais divertido?
Sil'fer escreveu: 25 Jul 2025, Sex, 01:34
Oi Silfer,
Eu fiz algumas mudanças no drop da v3.
Você poderia testar e me dizer como ficou? Qual tua impressão?